Aktuální info   2.1.2024

DŮLEŽITÉ :
 
Žádám zákazníky, aby dodržovali hygienu v  provozovně Pedikúry.
 
Vždy před vstupem do provozovny : v Měsících   Prosinec - Leden
 
1.) Umyli ruky vodou a mýdlem na wc / je přímo na chodbě /
         - hygienický jednorázový papírový ubrousek / je uvnitř v pedikérně /
 
V provozovně :
          
2.)  Použití  antibakteriálního roztoku / hned u vstupu do pedikérny /
 
3.) Při jakékoliv nemoci nebo nachlezení včas přeobjednat nebo stornovat procedúru. 
 
4.) Případně dle situace použít roušku.
 
5.)  Pohybujte se při vyzutí botů v ponožkách a ty až následně u křela sundali. / z hygienických kožních důvodů vašich nohou a ostatních zákazníků . 
 
STORNO OBJEDNÁVKY :
 
* Telefonním hovorem po-pá : 8-16h. - UPŘEDNOSTŇUJI
*  SMS - kdykoliv o víkendu - co nejdříve týká se hlavně pondělních objednávek
*  min. 24 h. předem  - aby bylo možné Váš termín nahradit zákazníkem, který na ošetření čeká 
 
Bohužel jsem v opačném případě nucena účtovat kompenzační poplatek 400,- Kč.
 
 
Milí zákazníci,
velice si vážím Vašich návštěv a jsem ráda, že Vám mohu pomáhat s problémy a pečovat o Vaše nožky.
Proto Vás zdvořile žádám o :
 
-  řádné zapisování své objednávky  / vždy v telefonní objednávce ZŘETELNĚ uvádím : den, dat. i čas /
-  včasné nastavení upomínky ve svém telefonu
-  včasné rušení / přeobjednání Vámi objednaného termínu
 
 
Mnohokrát děkuji za pochopení a těším se na Vás.