Aktuální info 2.1.2024
DŮLEŽITÉ :
Žádám zákazníky, aby dodržovali hygienu v provozovně Pedikúry.
Vždy před vstupem do provozovny : v Měsících Prosinec - Leden
1.) Umyli ruky vodou a mýdlem na wc / je přímo na chodbě /
- hygienický jednorázový papírový ubrousek / je uvnitř v pedikérně /
V provozovně :
2.) Použití antibakteriálního roztoku / hned u vstupu do pedikérny /
3.) Při jakékoliv nemoci nebo nachlezení včas přeobjednat nebo stornovat procedúru.
4.) Případně dle situace použít roušku.
5.) Pohybujte se při vyzutí botů v ponožkách a ty až následně u křela sundali. / z hygienických kožních důvodů vašich nohou a ostatních zákazníků .
STORNO OBJEDNÁVKY :
* Telefonním hovorem po-pá : 8-16h. - UPŘEDNOSTŇUJI
* SMS - kdykoliv o víkendu - co nejdříve týká se hlavně pondělních objednávek
* min. 24 h. předem - aby bylo možné Váš termín nahradit zákazníkem, který na ošetření čeká
Bohužel jsem v opačném případě nucena účtovat kompenzační poplatek 400,- Kč.
Milí zákazníci,
velice si vážím Vašich návštěv a jsem ráda, že Vám mohu pomáhat s problémy a pečovat o Vaše nožky.
Proto Vás zdvořile žádám o :
- řádné zapisování své objednávky / vždy v telefonní objednávce ZŘETELNĚ uvádím : den, dat. i čas /
- včasné nastavení upomínky ve svém telefonu
- včasné rušení / přeobjednání Vámi objednaného termínu
Mnohokrát děkuji za pochopení a těším se na Vás.